| چارک | این موضوع در اسکالر | کاوش این موضوع | میانگین سال انتشار مقالات | تعداد رخداد | موضوع | 
|---|---|---|---|---|---|
| Q1 | ![]()  | 
                                        1397.0 | 5 | تیر بتن مسلح | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1397.0 | 4 | شبیه ساز پرواز | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1397.0 | 7 | نانولولههای کربنی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.75 | 4 | دینامیک مولکولی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.54 | 13 | میدان مغناطیسی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.5 | 4 | ترانس استریفیکاسیون | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.5 | 4 | سطوح عملکرد | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.25 | 4 | آزمایش سه محوری | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.25 | 4 | جذب | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.0 | 6 | شبیه سازی مونت کارلو | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.0 | 5 | میکروکانال | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1396.0 | 6 | ژئوگرید | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.86 | 7 | بستر الاستیک | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.83 | 12 | نانو سیال | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.8 | 5 | بررسی عددی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.8 | 5 | بهینه سازی چندهدفه | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.75 | 4 | ارزیابی ریسک | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.75 | 4 | خواص وابسته به دما | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.5 | 4 | چرخه رانندگی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.5 | 4 | ژئوتکستایل | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.33 | 6 | تثبیت خاک | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.25 | 4 | آلومینا | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.25 | 4 | کاهش آلایندگی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.18 | 39 | نانوسیال | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.0 | 4 | انژکتور گریز از مرکز | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.0 | 4 | نرم افزار آباکوس | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.0 | 7 | ورق ساندویچی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1395.0 | 5 | کنترل جریان | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.88 | 8 | نانولوله کربنی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.8 | 5 | روش رویه پاسخ | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.75 | 20 | جذب انرژی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.75 | 4 | شتاب سنج | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.75 | 8 | مبدل حرارتی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.67 | 6 | ورق دایروی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.62 | 8 | مقاوم سازی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.6 | 5 | آنالیز حساسیت | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.5 | 4 | پرش دمایی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.4 | 5 | الکتروهیدرودینامیک | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.4 | 5 | خنک کاری | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.4 | 5 | شاخص خرابی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.33 | 6 | کاویتاسیون | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.25 | 4 | انرژی جذب شده | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.25 | 4 | بهینه سازی طراحی چندموضوعی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.2 | 5 | ماسه | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.17 | 6 | دینامیک معکوس | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.12 | 8 | مواد هدفمند | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.1 | 10 | ریزساختار | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.08 | 13 | آلایندگی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.06 | 17 | روش شبکه بولتزمن | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 4 | جابه جایی اجباری | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 11 | روش اجزاء محدود | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 4 | شبیه سازی عددی مستقیم | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 5 | ماده هدفمند | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 4 | ماشین کاری تخلیه الکتریکی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 4 | معیار شکست نرم | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 11 | نانوکامپوزیت | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 6 | ناوبری اینرسی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 7 | نسبت هم ارزی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1394.0 | 6 | یاتاقان هوایی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.85 | 13 | مدل سازی عددی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.83 | 6 | تحلیل ایزوژئومتریک | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.82 | 22 | بیودیزل | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.8 | 5 | ایمنی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.8 | 5 | میکرومکانیک | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.75 | 4 | آزمایش تجربی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.75 | 4 | انتقال حرارت جابجایی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.75 | 4 | انتقال حرارت جابه جایی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.75 | 4 | تحلیل بارافزون | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.75 | 12 | دینامیک سیالات محاسباتی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.75 | 8 | ضریب رفتار | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.75 | 4 | موتور اشتعال تراکمی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.75 | 4 | کنترل مقاوم | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.71 | 7 | خمش | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.71 | 7 | شبیه سازی المان محدود | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.6 | 5 | روش سطح پاسخ | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.58 | 12 | تحلیل دینامیکی غیرخطی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.55 | 11 | عدد ناسلت | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.5 | 12 | ارتعاش آزاد | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.5 | 4 | بازگشت فنری | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.5 | 4 | شکل دهی الکترومغناطیسی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.5 | 4 | ضریب توان | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.5 | 8 | فیلتر کالمن | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.43 | 7 | ماهواره | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.4 | 5 | الیاف فولادی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.4 | 5 | فیلتر کالمن توسعه یافته | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.38 | 13 | حل تحلیلی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.36 | 11 | محفظه احتراق | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.29 | 7 | مواد مدرج تابعی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.25 | 4 | تعیین موقعیت | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.25 | 4 | توربین فراصوت | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.25 | 4 | نرخ کرنش | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.2 | 5 | رفتار لرزهای | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.17 | 6 | کمپرسور محوری | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.14 | 29 | فرکانس طبیعی | |
| Q1 | ![]()  | 
                                        1393.12 | 8 | طراحی آزمایش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.0 | 5 | ارتعاشات اجباری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.0 | 4 | بالستیک داخلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.0 | 10 | توربین گاز | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.0 | 7 | تیر تیموشنکو | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.0 | 5 | ضریب پسا | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.0 | 6 | مواد تابعی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1393.0 | 4 | کنترل مد لغزشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.93 | 15 | عدم قطعیت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.92 | 12 | ارتعاشات غیرخطی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.92 | 13 | شبیه سازی گردابههای بزرگ | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.86 | 37 | انتقال حرارت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.86 | 7 | تحلیل استاتیکی غیرخطی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.83 | 6 | توزیع تنش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.83 | 6 | جابجایی آزاد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.83 | 6 | موتور سوخت مایع | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.8 | 5 | اتانول | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.8 | 5 | جابه جایی طبیعی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.8 | 5 | قانون هدایت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.8 | 5 | مواد متخلخل | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.8 | 5 | پایش وضعیت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.8 | 5 | کانال | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.75 | 4 | استحکام | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.75 | 8 | تحلیل حساسیت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.75 | 4 | جدایش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.71 | 7 | ژیروسکوپ | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.67 | 6 | آلاینده | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.67 | 6 | اجزاء محدود | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.67 | 6 | تخلخل | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.67 | 6 | چرخ عکس العملی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.62 | 13 | دما | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.62 | 8 | سختی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.6 | 5 | آشوب | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.6 | 10 | آنالیز مودال | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.6 | 5 | تحلیل فرکانسی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.6 | 5 | پره | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.57 | 7 | عدد استروهال | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.5 | 4 | متقارن محوری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.5 | 4 | نفوذپذیری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.45 | 11 | موتور احتراق داخلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.43 | 7 | پردازش سیگنال | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.43 | 30 | کمانش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.4 | 5 | رفتار غیرخطی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.4 | 20 | روش المان محدود | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.4 | 5 | ورق ضخیم | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.38 | 8 | ضریب درگ | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.38 | 8 | عملکرد موتور | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.36 | 61 | شبیه سازی عددی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.33 | 21 | احتراق | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.33 | 6 | اگزرژی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.33 | 9 | جریان آرام | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.33 | 6 | محفظه | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.29 | 7 | تاگوچی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.26 | 23 | پیزوالکتریک | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.25 | 4 | دوام بتن | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.25 | 4 | سری زمانی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.25 | 4 | هیدروکسی آپاتیت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.2 | 5 | جاذب انرژی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.2 | 5 | روش مربعات دیفرانسیلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.17 | 6 | تحلیل ارتعاشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.17 | 6 | شعله نفوذی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.17 | 6 | پایداری دینامیکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.17 | 6 | کالیبراسیون | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.17 | 6 | کنترل غیرخطی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.16 | 19 | شبکه عصبی مصنوعی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.14 | 7 | منحنی حد شکل دهی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.14 | 7 | هیدروژن | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.0 | 4 | انتقال حرارت و جرم | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.0 | 4 | تراشکاری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.0 | 5 | روش گرادیان مزدوج | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.0 | 4 | شرایط مرزی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.0 | 6 | مواد هوشمند | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.0 | 5 | هواپیمای بدون سرنشین | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.0 | 8 | پره توربین | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1392.0 | 5 | کنترل | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.9 | 20 | خواص مکانیکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.86 | 7 | ضرایب آیرودینامیکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.83 | 6 | روش مونت کارلو | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.8 | 5 | پانل ساندویچی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.8 | 5 | چسبندگی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.78 | 9 | کنترل وضعیت ماهواره | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.75 | 4 | اتمیزاسیون | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.75 | 20 | ارتعاشات آزاد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.75 | 4 | توزیع دما | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.75 | 4 | جابجایی اجباری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.75 | 8 | جریان تراکم پذیر | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.75 | 4 | سیمان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.75 | 4 | لغزش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.75 | 4 | مس | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.73 | 11 | قابلیت اطمینان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.71 | 7 | سوخت مایع | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.67 | 6 | مونت کارلو | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.62 | 8 | زبری سطح | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.62 | 8 | چقرمگی شکست | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.6 | 5 | کمپرسور گریز از مرکز | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.57 | 7 | هدایت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 4 | تیر ترک دار | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 4 | جریان دوفازی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 4 | رشد ترک | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 4 | روش بدون المان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 6 | روش گالرکین | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 4 | مدل رفتاری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 4 | نیروی پسا | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.5 | 10 | هیدروفرمینگ لوله | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.45 | 11 | تحلیل اجزای محدود | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.44 | 9 | تفاضل محدود | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.44 | 9 | جریان سنج سیم داغ | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.44 | 9 | طراحی مفهومی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.43 | 7 | ورق مستطیلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.4 | 5 | بازده | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.4 | 5 | پیل سوختی اکسید جامد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.33 | 6 | تبدیل موجک | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.33 | 6 | طراحی معکوس | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.33 | 9 | فلاتر | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.29 | 7 | تنشهای پسماند | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.27 | 11 | دوده | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.25 | 4 | تئوری تغییر شکل برشی مرتبه اول | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.25 | 8 | تحلیل المان محدود | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.25 | 4 | توزیع ضخامت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.25 | 4 | زئولیت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.25 | 4 | شکل دهی چند نقطهای | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.25 | 4 | متالورژی پودر | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.25 | 4 | ناپایداری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.25 | 4 | پاسخ دینامیکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.25 | 4 | کنترل ارتعاشات | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.22 | 9 | خستگی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.2 | 15 | محیط متخلخل | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.18 | 22 | شبیه سازی اجزای محدود | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.17 | 6 | طراحی مسیر | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.17 | 6 | عدد رینولدز | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.17 | 6 | مدلسازی عددی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.17 | 6 | موتور سوخت جامد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.14 | 37 | شبیه سازی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.12 | 8 | طراحی آزمایشها | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 5 | استحکام کششی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 12 | افت فشار | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 5 | دیوار برشی فولادی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 9 | روش المان مرزی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 4 | فشار | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 4 | ماده مرکب | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 5 | مدل سازی ریاضی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 5 | موتور دیزلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 4 | نانو لوله کربنی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1391.0 | 6 | گردابه | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.94 | 16 | گاز طبیعی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.88 | 8 | ترک | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.88 | 16 | موتور دیزل | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.86 | 7 | موتور اشتعال جرقهای | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.84 | 87 | بهینه سازی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.83 | 41 | المان محدود | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.83 | 6 | مکانیک آسیب پیوسته | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.82 | 28 | شبکه عصبی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.8 | 20 | تونل باد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.8 | 5 | حل دقیق | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.8 | 5 | روش مقیاسهای چندگانه | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.8 | 20 | مدل سازی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.8 | 5 | کوبش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.78 | 9 | حجم محدود | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.76 | 25 | شکل پذیری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.75 | 8 | دوام | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.75 | 4 | مدل ریاضی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.75 | 4 | موتور اشتعال تراکمی سوخت همگن | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.75 | 8 | پرخوران | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.67 | 9 | مقاومت برشی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.67 | 12 | کنترل وضعیت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.62 | 8 | پوسته استوانهای | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.53 | 17 | منطق فازی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.5 | 6 | آشفتگی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.5 | 4 | مکانیک آسیب | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.44 | 9 | ضریب اصطکاک | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.43 | 21 | تحلیل عددی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.42 | 24 | حل عددی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.4 | 5 | لایه مرزی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.38 | 8 | روش تحلیلی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.33 | 6 | انتشار امواج | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.33 | 18 | کنترل بهینه | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.25 | 4 | سوخت جامد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.25 | 4 | قطره | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.25 | 4 | ورق | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.25 | 4 | چروکیدگی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.2 | 5 | تحلیل استاتیکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.2 | 10 | روش عددی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.2 | 5 | فازی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.2 | 5 | نمونه سازی سریع | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.2 | 25 | کامپوزیت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.18 | 72 | الگوریتم ژنتیک | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.17 | 6 | سایش ابزار | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.15 | 13 | ظرفیت باربری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.14 | 7 | سایش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.08 | 12 | عیب یابی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.06 | 16 | ضریب شدت تنش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.03 | 37 | روش اجزای محدود | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 4 | آلیاژسازی مکانیکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 8 | ارتعاشات اتفاقی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 8 | اصطکاک | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 4 | انعطاف پذیری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 4 | بررسی تجربی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 4 | تحلیل تنش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 6 | تنش حرارتی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 6 | دینامیک خودرو | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 4 | سنجش از دور | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 7 | سینتیک شیمیایی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 5 | عملکرد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 6 | ماهواره بر | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 6 | موتور استرلینگ | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1390.0 | 5 | ناپایداری احتراق | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.93 | 14 | جریان آشفته | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.92 | 12 | مواد مرکب | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.8 | 5 | موتور بنزینی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.75 | 4 | انتقال گرما | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.75 | 4 | خزش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.75 | 4 | رهایی پویا | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.75 | 4 | روش ماتریس انتقال | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.75 | 4 | شکل دهی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.73 | 11 | مقاومت فشاری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.71 | 7 | تحلیل واریانس | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.69 | 13 | تحلیل دینامیکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.58 | 12 | تنش پسماند | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 6 | آلایندهها | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 6 | انتگرال J | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 6 | انفجار | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | تیتانیوم | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | جریان مافوق صوت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | راکت کاوش | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | سازههای جدار نازک | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | غیرخطی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | قاب بتن مسلح | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 8 | متان | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 6 | پلی پروپیلن | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.5 | 4 | کمانش مکانیکی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.43 | 7 | برخورد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.4 | 5 | هیدروفرمینگ | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.4 | 5 | کنترل تطبیقی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.39 | 18 | روش حجم محدود | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.38 | 8 | صافی سطح | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.38 | 8 | ضربه | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.38 | 8 | مکانیک شکست | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.33 | 6 | اسپری | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.33 | 6 | شکل دهی غلتکی سرد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.29 | 7 | روش اجزای مرزی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.25 | 4 | شمع | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.25 | 4 | طراحی بر اساس عملکرد | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.25 | 4 | ناهمسانگردی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.25 | 4 | ورق دایرهای | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.21 | 14 | ارتعاشات | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.2 | 5 | کنترل فازی | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.17 | 6 | تونل | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.17 | 6 | ضریب انتقال حرارت | |
| Q2 | ![]()  | 
                                        1389.17 | 6 | مدل عددی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1389.11 | 9 | توزیع فشار | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1389.1 | 10 | پردازش تصویر | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1389.0 | 4 | اکستروژن | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1389.0 | 8 | تحلیل غیرخطی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1389.0 | 5 | مشعل متخلخل | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1389.0 | 4 | مطالعه تجربی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1389.0 | 4 | کنترل کننده فازی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.9 | 21 | پایداری | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.88 | 8 | موتور | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.86 | 7 | جریان تراکم ناپذیر | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.8 | 5 | فشار نوسانی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.8 | 5 | موشک | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.75 | 8 | آیرودینامیک | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.75 | 4 | تبخیر | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.75 | 4 | سرعت سوزش | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.62 | 8 | مصرف سوخت | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.6 | 5 | کمانش حرارتی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.56 | 16 | روش اجزا محدود | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.5 | 6 | FGM | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.5 | 6 | تیر | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.5 | 6 | خوردگی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.5 | 6 | مدل سازی دینامیکی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.43 | 7 | نشست | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.43 | 7 | پوستههای استوانهای | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.4 | 5 | رقیق سازی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.38 | 8 | کشش عمیق | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.33 | 6 | معادلات اویلر | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.25 | 4 | بال مثلثی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.25 | 4 | سوخت بیودیزل | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.21 | 14 | مدلسازی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.2 | 5 | شبکههای عصبی مصنوعی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.17 | 6 | ارتعاش | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.0 | 5 | تشدید | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.0 | 6 | تشعشع | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.0 | 5 | خودرو | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1388.0 | 5 | مدول الاستیسیته | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.83 | 6 | ترمودینامیک | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.8 | 10 | بتن | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.8 | 5 | جریان لزج | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.8 | 10 | پرتابه | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.71 | 7 | سیستم خبره | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.67 | 6 | جریان دو فازی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.6 | 10 | شبکههای عصبی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.58 | 19 | اجزای محدود | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.5 | 4 | رس | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.5 | 4 | سینماتیک | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.5 | 4 | کبالت | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.4 | 5 | حوزه زمان | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.25 | 4 | روش تاگوچی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.14 | 7 | زلزله | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.12 | 8 | دینامیک | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.0 | 12 | اجزا محدود | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.0 | 4 | مواد FGM | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1387.0 | 8 | نفوذ | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.75 | 4 | تصمیم گیری چند معیاره | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.71 | 7 | مقاومت | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.6 | 5 | انرژی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1386.5 | 4 | جریان مغشوش | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1385.75 | 4 | روش مشخصهها | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1385.5 | 10 | طراحی | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1385.4 | 5 | زمین آمار | |
| Q3 | ![]()  | 
                                        1385.4 | 5 | هانی کمب | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1385.0 | 5 | تحلیل غیر خطی | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.67 | 6 | مورفولوژی | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.5 | 4 | پلاگینگ | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.5 | 4 | کمانش موضعی | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.33 | 6 | میکروسیلیس | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1384.2 | 5 | برنامه ریزی پویا | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1383.8 | 5 | ریز ساختار | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1383.33 | 9 | ایران | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1382.5 | 6 | موتور القایی | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1382.0 | 4 | بازشناسی گفتار | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1382.0 | 4 | کنترل موجودی | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1381.5 | 4 | عدم اطمینان | |
| Q4 | ![]()  | 
                                        1381.25 | 4 | پایداری ولتاژ | 




